woah ohhh woah da doo doo doo

Vad hände med dom långa skoldagarna egentligen?
Jag klagar inte dock !
Ärligt måste jag säga att jag behöver det, eller hela SPS behöver det.
Kollar man på schemat från förra terminen fattar jag inte hur man orkade.
Iallafall, ska och simma med Sara runt ett tiden.
Har jag lovat iallafall.

Men , nu. Mat !
Specialrätten, NUDLAR !
Ha ha ha !
Jag kommer bli bästa studenten om det är så det kommer sluta.


Förresten, VG på matteprovet i onsdags ! VG !
lyckalyckalyckalycka LYCKA !

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till VG.
Duktig du är ^^
Ge mig lite av din smarthet till MATTE B tack ^^

2008-01-28 @ 12:07:59
Postat av: Emelie

JENNIE!
TAAACK ! gladast i världen är jag ^^
haha, hur går det för dig?
du hade prov snart va ?

2008-01-28 @ 12:30:19
URL: http://storytellings.blogg.se
Postat av: Jennie

Det förstår jag allt ^^
Jo, det går faktiskt rätt bra. Man gör sitt bästa!
Jepp, på fredag. Usch & fy. Jag kanske oxå får ett VG, så kan vi skapa en VG-klubb ^^ hihi

2008-01-28 @ 16:59:10
Postat av: Emelie

Jennie !
Men man kan aldig höra bättre än det ^^
Jag tror du fixsr det lätt som en pannkaka!

2008-01-28 @ 18:10:23
URL: http://storytellings.blogg.se
Postat av: SARA

GRATTISSSSSS!!!!;)

2008-01-28 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0