pens and needles

Efter att ha skrivit klagobrev till H&M utan att få svar valde jag att gå ner till
ica och kolla upp var i hela friden mitt paket var.
Flyt som jag har visade det sig att paketet hade legat där ett tag.
Grattis till mig alltså,
om inte det skulle vara nog, allt passade !!
Jag var orolig för det eftersom hela min beställning,
förutom en grej var från barnsidan.
Jag gillar barnsidan skarpt, billigt och bra.

Detta firar vi med oskarpaste bilden i världshistorien.
Men min kamera hatar att fota utan blixt, och jag
pallade inte fixa ljuuuuus !


                 image12

Det var då lite 50/50,
Tröja och strumpbyxor från mami igår,
halsband och shorts från dag.

Sen är jag cool och har mössa på mig när jag är hemma,
Anledning? KALLT !

Åh vad jag älskar mig själv när jag gör saker som
jag stör mig enormt på när alla andra gör.



Förresten?
När vi ändå är inne på allt som har med kläder och beställningar att göra,
en anonym människa visade massa snygga grejer från Ebay förrut.
Hur funkar det och så vidare?
Det är sjukt billigt och det finns MASSA bra grejer.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0