obsession causes us to cripple

Metro igår då.
Gick i mindre genomtänkta skor och kläder till Emma i snöregnet.
Fick träffa Jocke för första gången. Det var en bra man hon har skaffat sig.
Gick sedan till Mattias för att förfesta med vänner till Emma och Jocke.
Allsång, dricka, wii och trevliga människor.
Lite classmates kom och gjorde allt mycket trevligare.
Eftersom jag inte köpte någon biljett fick jag lite panik att jag inte skulle komma in
Robin och jag tog och gick ner eftersom alla andra tydligen inte
hade det i sina planer.
Vi träffade John, och helt plötsligt var det bigtimes SP power,
och större skulle den bli.
På  Metro träffade vi Sara som hade vart på sexparty eller hur det nu var.

Efter det flöt det på, med mer eller mindre omtyckta människor.
Eller vad säger du Robin?

Anyways, Emma, Sara och Robin tack för en helvärd kväll .


Jag måste fixa bildernaaaa !
Dom kommer sen, eller dom som inte
inkluderar mig kommer.



Kommentarer
Postat av: Snusmumriken

Haha, inga kommentarer om diverse människor!

Och tack själv för den delen ^^)

2008-01-27 @ 16:59:42
URL: http://arizmendi.blogg.se
Postat av: Emelie

ROBIN
haha, diverse människor är dåliga .
diverse människor är våran vän imorgon. XD

2008-01-27 @ 17:41:33
URL: http://storytellings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0