he drove me to nighttime television

Jag har haft ett enda themeword för min dag, SLAPPA!
Serriöst, gick upp vid tolv cirka, redigerade lite bilder från igår
+lite projekt, observera ytterst lite.
Kollade lite prison break, igen ytterst lite.
Efter det vet jag inte var dagen gick.
Tv-kollande med Mami ikväll, singing bee, och x antal filmer.

Jag har kommit på att det bör aldrig vara någon närvarande
på söndagar då det är singing bee, mami och jag har inte bästa sångrösterna
om man säger så, mne sjunga gillar vi, hur illa det än låter.
Så, vårat hus har besöksförbud på söndagskvällar.

Sova gäller nu, eller jag ska kolla på andra avenyn först.
nya avsnitt och så.

Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0