getaway plan

Fredagar är mindre kul om man kollar lektionsvis.
Enormt jobbig och ambitiös englska i x antal timmar.
Håla i, om inte mer, lika många timmar.
Dryg Svenska på eftermiddagen

Idag hade jag flyteT dock.
Engelskan bestod av redovisningar, igen.
Plus lite mer ovesentliga saker.
Hålan pågår nu, men, eftersom
svenskan inte är oblogatorisk om
man har skrivit klart cv:t är man ledig.
Det betyder, jag har slutat och sitter hemma i
mjukisbyxor och äter tomater.

Mina helgplaner är inte lika positiva.
Jag har lite utav beslutsångest.
Antingen ska jag joina Sara på hennes
lilla fieldtrip/övernattnig till Västervik.
Annars ska jag ogöra massa saker,
tillexempel sova bort hela helgen och
vara fit for fight på måndag för en
stressad vecka, igen !

Sen imorgon, home alone typ.
Mange? njeääe.
Jag vet inte, jag peppar inte
party för fem öre.
Kankse ska ringa Emma?
I might.

Framtiden löser dig, nu är det
mitt halvjulpyntade, kaotiska
rum som står först på listan.

Bye for now
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0