earthquake

Ganska bra känner jag mig just nu.
Ett inlägg på hela dagen!
förutom nu, för nu är det två.
Men, jag har en stor förmåga av att
skriva en himmla massa strunt bara för att
fördriva tiden så mycket jag kan.
det är ingen som läser ändå, så varför
inte liksom?


Jag har inte kommit långt med städningen,
suprise ?
Jag struntade i västervik, ork och så
fanns inte riktigt.
Tog en minor tripp till Vimmerby med bror min
förrut, köpte äntligen en ny foundation.

Jag kör nog på Mange imorgon iallafall,
tydligen mycket folk och så vidare.
Om det bara blir förfest eller inte vet jag inte.
Emma och hennes man lät inte så pepp på det.
Kanske tar och callar Sara och sälskapar henne istället.
Emma måste jag träffa iallafall. SÄMST är vi på det.
Jag har ju julklapp till henne, plus att jag inte träffat den
omtalade Jocke någon gång. Dom har tydligen varit
tillsammans i ett halvår snart ! Jösses !

Jag ska nog fixa ihop lite städprylar och sysselsätta mig lite.
Kanske fixa lite partystämning, jag kan behöva det kanske.
Jag har inte gjort den hela klä upp sig och så vidarte grejen sen
Rosenström på Harrys x antal månader den.
Och framförallt, ja har inte gjort den hela festande grejen sen,
tro det eller ej, augusti !



Kommentarer
Postat av: Snusmumriken

Jag läser faktiskt! Syns ikväll =)

2008-01-26 @ 16:39:16
URL: http://arizmendi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0