disiplin?

Jag har noll diciplin!
Matte, engelska och städning stod på mit schema
idag. Har jag gjort något?
NEJ! Matteböckerna ligger i väskan, helt orörda, engelska papprena har jag
slängt på golvet istället för att ha kvar dom på skrivbordet, mitt rum ser värre ut än när jag vaknade.

Vad har jag gjort då?
Jo, kollat på oc ,väldigt givande för stunden, duschat vääääldigt länge, cuttat luggen lite
så jag har en blandning mellan hellugg och snelugg. 

Och just nu peppar jag på att ta med mig kameran och sätta mig
i bilen och fara ut mot sara och fota järnet.

Jag behöver sällskap dock.
min rädsla för mörker är läskigt stor.
Så igår var det omöjligt.

Sällskap efterlyses till sisodär åtta, nio tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0