byta någon?

Förresten, jag slapp engelskaredovisningen.
Det blir fredag som gäller. Alla hade tydligen varit extremt ambitiösa.
Dock inte jag. Dåligt, dåligt.

Jag har planerat plugg idag också.
Jag orkar inte.

Vi har gått en vecka i skolan, på pricken.
Vad har hänt ?
Jo, vi har ett fullplanerat schema fram till, ja, jag vet inte hur långt.

Matteprov, Naturkunskapsförhör, Engelskaredovisning x två, Religionsprov, Filosofiinlämning ...
Jag kan ärligt hålla på hur länge.

Serriöst, det har vart lov nyss, lugn start tack !


Kommentarer
Postat av: anli

du glömde svenskan..... :X

2008-01-14 @ 22:42:07
URL: http://aanli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anli:
Just det !
Det är illa som det är, ^^
förträngning helt enkelt .

2008-01-14 @ 22:51:56
Postat av: anli

jaaaa förmodligen, uppenbarligen, absolut, och allt vad det heter, så behöver vi det!!!

2008-01-14 @ 23:27:26
URL: http://aanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0