You're Pushing And Pulling Me Down

Jag är fortfarande ur form.
Har dock dragit slutsatsen att Hultsfred är
för litet för att gå i. Inte för att man man
behöver stor yta för att gå av sig saker,
utan för att man aldrig kommer riktigt bort.
Man vet helatiden vart man befinner sig,
man kan inte bara vara utan att behöva tänka sig för.

Jag fick en eftermiddag med Emil iallafall.
Det måste räknas som något plus.
Vi var i Vimmerby och ägnade oss åt
tjejiga saker såsom fönstershopping,
smakråd och julklappsköpande.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar:

Den där hemligheten lät bättre än att stoppa i sig det själv ^^ Jag trodde hon hade ätit lite för mycket men hon var visst gravid, haha ^^



Jag ser verkligen inte emot mötet! Bara det inte är 2 timmar så blir jag glad.



Du, när vi fixade studentvagnen o det så hade jag med mig ett vitt garn.. Jag är för mig att du tog hand om den sen, har du kvar den? Mamma letar efter den ^^

2008-12-11 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0