Was This What We Hoped For?

Tydligen går det vara extremt upptagen i
ett väldigt händelselöst liv.
Inte mig emot dock.

Honeypie fyller år dagen i ära!
Stora grattis till henne.
Sexton hela år.
Dom växer mina småflickor.

Tydligen tidig morgon imorgon.
Mamma flyr fältet för helgen.
Jag ansvarar tydligen för en bit av den flykten.

Jag ska ta mig an lite musikuppdatering
och fortsätta med, ja, inget alls.

Fråga, går det framkalla"google-bilder"?
Jag har ett helt gäng med Marilyn Monroe
foton som jag hemskt gärna skulle vilja ha tavlor av.
Kunniga människor? Svar är välkommet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju spara dom på datorn och lägga över på minneskortet i kameran, sen framkalla dom där ifrån. Frågan är hur kvaliteten blir då. ^^

2008-12-05 @ 19:03:24
URL: http://josefinesandstrm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack kusin <3<3<3 ily!

2008-12-05 @ 23:17:34
URL: http://blackbracelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0