Warmth Between Us

För att shocka lite.
Jag ägnade min morgon åt en löprunda.
Det är inte var dag det händer.

Jag har anledningar dock.
Mitt blodtryck måste upp.
Och jag har lärt mig att träning hjälper till mycket.
Så, eftersom jag inte tror på gång, vandring, promenad,
kalla det vad ni vill,mer än i abstinessammanhang,
musik, kamera, luft och så vidare fick det bli löpning.
En och en halv kilometer kändes som en bra början.
Eller, det var så länge det tog tills jag fick ont i huvudet,
såg dubbelt och började må illa.
Sammanfattningsvis, dålig kondition och lågt blodtryck ska
inte kombineras med springning i större mängder.

Vi börjar lungt och sansat och hoppas
på att bli av med det som plågar mig varje dag.
För att låta dramatisk.

Nu ska jag hitta lite mat, springa ner till bussen
och sedan besöka Sis!
 

Kommentarer
Postat av: Sis

HiHi. jag väääntaaar !

2008-12-22 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0