Heaven Can Wait Were Only Watching The Skies

Visst är vintervädret vackert?
Sju plussgrader och regn!

Anyway. Oskarshamn med Mormor och Morfar
var planen och målet med dagen.
Eller ja, jag skulle vara privatchaufför pågrund av
synsvårigheter hos Morfar.

Vi hoppade omkring i alla stadens mataffärer.
Det är nog charmen men oldies.
Dom har sina butiker till olika saker.
Exempel; Mjölk kostar ett öre mindre på Konsum
än vad det gör på Maxi. Men smör blir tre ören billigare
på Maxi. Sedan har Netto detdär pålägget.
Fast det skulle vara billigare på Maxi, men vilken hylla?

Man blir helt slut bara av att lyssna på detta.
Stick to one store!

Annars har vi inte trixat med så mycket mer.
Eller, julgranen förresten. Jag vet inte.
Men den var ganska snygg utan pynt!
Eller så är jag bara dålig på pyntning.

Jag har lovat bort mig som chaufför inatt också.
Varför gjorde jag det? Jag vill sova! Jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0