Believe In Change

Jag har aldrig vetat vad jag vill,
tills tidigare i höst.
Turismprogrammet i Kalmar.
Det är rätt för mig, jag vet att jag vill det.

Nu slog det mig, vad fan håller jag på med!?
Jag vet inget om detta. Jag kan inte klara detta.

Jag är rädd för att misslyckas.
Jag måste kunna saker i förhand.

Vad gör jag nu?
Slänger mig i i något som är enormt
långt borta från vad jag vet.
 
Jag drömmer om saker jag inte kan uppfylla.
"högre" uppsatta jobb, utlandsarbete, kanske också
utlandspraktik. Fatta hur mycket jag vill detta.

Men jag kan inte. Hur skulle jag kunna?

Jag vet inte längre vad jag vill.




(Förövrigt är blogg helt wierd idag.
Men vem bryr sig egentligen.
Inlägg publiceras timmar i efterhand,
lätt att handskas med, jag har stora problem!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0