The Things We Stood Against



Mina gamla Italien-bilder har kommit fram.
Oj, vad jag saknar det. Konstigt nog.
Men Venedig är ett ställe jag vill besöka igen.
Och Rom, jag fick inte åka dit när vi väl var i Italien.
Tydligen tyckte man att det var för långt dit.
Hallå? Vi hade åkt bil från Hultsfred till Bibione, Italien.
Vad för ett par mil till ? Men, Rom, jag kommer åka dit!

Anyway, Maddison har fått en privatlektion i olaglig nerladdning.
Vi får se hur det slutar. Jag vet inte om jag pratar så folk begriper ibland.
Det återstår att se. Planen nu, INGEN! As usual.

Vimmerby väntar ikväll, Mami är på hemligt möte aka tjejmiddag
och Emil ska till sin Josefine. Jag är bara chauffören i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0