One Mind

Inte för att förstöra för någon som inte usa-kollar.
Men Gossip Girl, ohmy.
Rumors do come true.
Kanske.

Ska fixa mig lite julmusik och gå igenom
lite pynt tänkte jag. Skriva ner ett och annat
recept och en handlarlista.
Prio ett, chokladtryffel.
Jag har alltid viljat smaka.
Nu har jag tiden.

För att ge något vettigt,
ta er tiden att lyssna sönder denna.
Ignorera den otroligt ovärda videon,
men Youtube har inte allt.
Därför får man nöja sig med hemmavideor
som endast är gjorda i syftet att visa upp
hur pass bra man är på diverse spel.

Anyway, Lyssna!

Kommentarer
Postat av: Mickan!

Fan emelie, låten var ju sjukt bra :D:D <3<3

2008-12-02 @ 19:27:40
URL: http://blackbracelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0