I Dare You To Say

Nu är jag fit for fight för julen.
Nästan iallafall.
Jag ska slappa mig ur denna högtid.
Julstress är overrated.
Det gäller att sluta stressa i rätt tid.

Så imorgon ska sista julklappen fixas,
endast eftersom den har ett utgångsdatum.
Sis ska besökas för lite julklappsparty,
Vimmerby stad ska springas igenom en snabbis.


Sia ska ha ett stort tack för besöket förrut.
Julklapp och grejer fick jag.
Jag ogillar att få saker när jag inte har något tillbaka.
Men, sommarens sovmorgonar får bli min julklapp till henne!

Jag ska kanske ge mig på att öppna klappen.
Jag har inte riktigt vågat än.


Night, Night

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det var ju som tack för just deet såklart : )

2008-12-21 @ 23:29:54
Postat av: Sia

oj glömde visst skriva att det var jag! men ja, bara en liten symbolisk sak!



God Jul igen ^^,

2008-12-21 @ 23:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0