Falling, Rising

Dagens upptäckter.
Att äta en macka vid niotiden.
Ett par björnbär mitt på dagen,
detta blandat med lite blockchoklad
då och då är inte den bästa mat.
Jag tror blockchoklad är den sämsta
chokladen of all kinds. Men,
vad gör man inte om man är sugen?

Jag ska nog fråga fråga lanmänniskorna
om jag kan få lite riktig mat snart.

Nummer två.
Jag måste måste måste gå till vårdcentralen
och ta blodtryck samt få något för det.
Resultatet vet jag redan.  LÅGT!
Jag svimmar nästan varje gång jag reser mig,
jag kan inte springa, inte för att jag gör det ofta,
men jag skulle vilja ha möjligheten.
Plus att mamma gick på meds för detta.
Jag vågar inte dock. Det är en sjukdom,
jag har inte sjukdommar.
Tänk om dom måste ta blodprov ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0