Thoughts of Tarnished Hope

Berth högsta volym.
Jag hade min egen lilla The Used
konsert där i skogen.

Jag lämnade kameran hemma och
tog på min löparskorna.
Jag sprang,
precis som när jag var liten,
för att jag ville.
Drömde mig bort,
önskade att jag var på
just den spelningen i Vancouver.

I hela fyrtio minuter varade min lycka.
Nu är jag helt säker, jag ska se dom
innan jag dör. Hur långt jag än måste åka.

För att förstå, The Used är grunden till hela min musiksmak.
Det första bandet som fick mig att inse hur bra musik kan vara.

Slut på hyllningen!

Poängen, jag har varit ute och sprungit.
Jag har inte gjort någon fom av frivillig träning
sedan jag slutade friidrotta för två år sedan.
Kors i taket och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Sis

du sprang för att du var fet

2008-04-25 @ 22:38:30
URL: http://dolorez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0