The New Violence

Tip of the day,
Färga era kläder människor!

Jag är själv väldigt bra på att tvätta sönder
mina kläder, eller rättare sagt tvätta ur färgen.
Om inte det skulle vara nog är de flesta
av mina plagg svarta, efter ett tag alltså
g/vit/svart skiftande. Inte snyggt kanske.

Eftersom jag inte har några behov av att
ge någon form av produktreklam hoppar
vi över den delen, jag menar jag får ju inga
pengar för det som våra stora kära bloggerskor får.

Jag har svarta jeans igen iallafall, för att sammafatta.


Nu gör vi ett snabbt byte av ämne, Tv-program.
Jösses alltså. Först , Power of ten, hur i hela friden tänkte
man när man kom på dom frågorna?
Jag trodde ärligt att det var botten av svensk tv,
men, ack så fel jag hade. Sanningens ögonblick,
det var det värsta jag har sett.
Vill vi splittra sveriges förhållanden?
Familje-, kärlek- och vänskapsmässigt ?
Man kan bara sucka.
Fast egentligen, ska jag säga som sitter och kollar
mindre givande serier dagligen.

Varför bryta ett vinnande koncept,
Andra Avenyn och Vänner gäller
hela natten nu !  För att överdiva.

GodNatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0