Remix

Jag tror det inte finns något kvar att göra,
religionen är ett måste.

Mami kom hem på lunch, vi delde
på en sallad och pratade massa onödigheter.
Jag gick till ica, köpte mat till ikväll som
tydligen var nödvändigt eftersom mami är en busy
woman
och överger sina barn till klockan 7 ikväll.

Nytt Desperate avsnitt har jag också hunnit med.
Så, som sagt. Skola. Nu!

Jennie och jag konstaterade att vi inte har någon
ledig tid längre.
För att sätta in er i perspektivet.

Imorgon, religionsinlämning.
Onsdag, Lämna in utkastet till samhäll/filosofi/svenska arbetet.
Torsdag/Fredag- ledig = göra klart affärsjuruidiken.
Måndag, PM till nationella.
Tisdag, Nationella,
Onsdag, Naturkunskapsprov och förmodligen sista
redovisningstillfället för samhäll/filosofi/svenska argumentationen

Detta inom loppet av sisodär två veckor.
Efter det följer Matteprov, Projektarbete, diverse studiebesök och så vidare.

Så, grattis till mitt liv

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0