Never Change

Seriously, jag gråter alltid dom sista
minuterna på säsong 10 av Friends.
Jag vet inte varför, jag vill inte att det ska sluta.
Det borde vara dags för en återförening
snart, en film kanske? En sista säsong?

Anyway, jag sitter och pratar upp satanismen just nu. 
Christian kommer älska mig, tala ner kyrkan.
Ha ha ha! 
Men, ett objektivt seende är väl alltid bra? 
Allt har säkerligen två sidor. 

Tydligen ska jag laga mat nu. 
Mami kommer hem om tjugo minuter. 
Potatismos och korv, självklart får jag annan mat. 
Lax och pressad potatis, ibland ska man ha det bästa. 
Jag har mina anledningar dock. 
Potatismos, testa att köra i med cykeln och nästan
slå ut framtänderna. Barnmat, potatismos var min
lösning för several months där i lågstadiet.
Efter det, tandställning. Potatismos allt för myket.
Man tröttnar helt enkelt.
Korv, kolla på ett specifikt avsnitt av Simple Life
under första eller andra säsongen och ni förstår mig.

Somsagt, mat !

Kommentarer
Postat av: Robin

Det finns en anledning till att man numera bojkottar sista avsnittet... >_

2008-04-24 @ 18:38:03
URL: http://arizmendi.blogg.se
Postat av: Emelie

haha!
ja, det kanske är så.
Jag får börja med det ^^

2008-04-24 @ 18:44:30
URL: http://storytellings.blogg.se
Postat av: Klingan

jag håller med vad gäller VÄNNER!!!

2008-04-26 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0