Moving Pictures

Sis och jag tog vår projektarbetstid
till en ny nivå, närmligen kinamat.
Mami tyckte vi behövde det,
inte oss emot.

För allas information har vi kommit en bit påväg.
Det vill säga mer än de fyra reder vi skrev förra gången.
Dock har vi kommit på att vi behöver ett prat
med vår kära robin om detta ska gå vägen.


Nog om det, jag är nyss hemkommen från Vimmerby
där jag har lämnat av alla i min omgivning.
Mami skulle till Jönköping, Sis till sin Mamma och
Emil på grillfest.

Det är nu det börjar, min alonetime.

Jag står för förfest imorgon.
Trevliga människor i lagom mängd är välkomna.
Lagom mängd betyder att jag inte ska behöva
städa massvis på söndag.

Kommentarer
Postat av: Sis

hobby: MAT.

2008-04-19 @ 14:43:27
URL: http://dolorez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0