Intermission

Idag har jag säkerställt min teori om att
läxor är totalt onödigt. Jag menar att vad kan man inte
göra som är roligare.
Kolla på Vänner, sitta i solen och så vidare.

Förövrig gör jag ett experiment just nu som kan förstöra
mestadelen av mina favoritkläder, eller ja, jeans och
någon t-shirt.
Mami har nämligen köpt klädfärg som jag har tjatat
om hur länge sedan.

Det återstår att se hur det kommer sluta.


Mami köpte en egen dator också när hon var på

sin lilla trip till Jönköping. Min uppgift, installera!
Tack för det säger jag då, så nu trotsar jag henne och
bloggar! Ha ha ha !

Förrövrigt, Windows Vista, snyggt är det !
Jag vill ha det, men som Sis sa,
miniatyrbilder!? Det finns verkligen inte.
Ett måste för min del.
Jag får ta upp problemet med bror min.

Men, installera var det.



Kommentarer
Postat av: Sis

vista är bajs.

2008-04-21 @ 17:01:14
URL: http://dolorez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0