Happiness By ..

My Precious.
Jag lovar att jag är gladast i världen.
Jag fick min älskade klänning,
efter tips från min egen auktionsmästare.
Med risk för att uttråka, en till bild.



Förövrigt har jag beställt extentions till balen.
Jag är en fattig människa just nu.
Mami har lovat att betala lite dock.

Nu slipper jag leta frisör, sis ska fixa lite.
Hon är bäst helt enkelt.


Morfar och jag har roat oss med att titta
diverse djur program.
Jag är nog mer lärd än någonsin.
En timmes film om fåglar på naturen,
nyheter x2, mitt i naturen, animal planet
och sen lite kockprogram på det.

Mycket åstakommit helt enkelt.
Nu ska jag skriva samhällskunskap, igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag funderar skarpt på att beställa extentions jag med.
Men jag vågar inte.. ^^ HAHA!

2008-04-18 @ 11:55:23
Postat av: Robin

Grattis!
Inkluderas lunchlådan? ^^

2008-04-18 @ 14:57:34
URL: http://arizmendi.blogg.se
Postat av: Emelie

haha, tackdu ^^
I hope so :d
haahha,

2008-04-18 @ 21:00:13
URL: http://storytellings.blogg.se
Postat av: Mikaela

HAHA! Lilla farfar! Han är rolig han :P

2008-04-18 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0