Crawling Towards Forgiveness

Jag har lyckats bli bjuden på födelsedagskalas i
vårat kära Stålhagen nästa måndag.
Enkelt och bra, smörgåstårta blev jag lovad.

Metro igår.
Förfest hos Tobbe, en manlig sådan,
på alla möjliga sätt. Kärlek killarna
emellan var det som dominerade.

Väldigt underhållande vandring till Metropolet
med Jennie's Alex i spetsen.

Mer eller mindre uppmärksammad Hardcore
Superstar
konsert.

Men, som alltid, great night.

Träffade Emma och Jocke förresten.
Hur länge sedan som helst.
Emma! Nu måste vi göra något!
Med en gång.

Mycket kända ansikten helt enkelt.


Annars, min msn funkar inte.
Tur kanske.
Då kan jag plugga i fred.
För jag är mer pepp än någonsin.
Ha ha ha !?



Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, jag tror jag prioriterade annat än konserten just då (a)
Och btw, om du inte hade läppstift igår tyder nog det röda märket på att jag slagit mig någonstans... ^^

2008-04-27 @ 16:41:53
URL: http://arizmendi.blogg.se
Postat av: Emelie

Robin!
Haha. då borde du ha slagit dig. :o

2008-04-27 @ 19:07:26
URL: http://storytellings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0